No peeking yeeeeet!

Jag kan inte vid mitt liv förstå varför mitt hår aldrig blir som jag vill.
Om jag fixar det någon dag (detta gäller bara fredag eller lördag) är det alltid jättfint morgonen efter också, men om jag försöker få samma effekt en måndagsmorgon (d.v.s. idag) och fixar det kvällen innan ser det ändå ut som om hela havet stormar i det! Jag blir så less.
Men jag tänkte att jag kan ju göra det bästa av situationen och platta det och börja om igen, fast tiden räckte inte riktigt till så det fick bara bli platt. Och det är inte det lättaste att få håret platt eftersom den enda plattången vi har är kass och min kära mor inte har någon större lust att tillåta oss köpa en bra eftersom att "Vi har ju redan en och vi kommer bli överbelamrade med grejer, RRRAAAGHRRRGH!". Ungefär.
Nä, men sen skulle jag gå till bussen men hittade inte mina kära Converse som jag tänkte ha dagen till ära så jag fick springa de sista 400 metrarna men missade den ändå. Kul att sista bussen till stan går halv nio.
Ute snödade det och gick på så nu är håret lika självfalligt som vanligt.
Inget kul alls.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0