Something glädjande

Första skoldagen idag.
Allt gick helt okej faktiskt, om man inte räknar med att det var ca 8 grader utaför mitt täcke och -22 utanför fönstret. Men det överlevde jag med hjälp av min nya supermysiga, varma, gråsvartrandiga, stickade tröja som jag inhandlade på Stadium i Täby och täckbrallor.
Jag är helt glad idag för Greta som går i trean ringde efter träningen och frågade om jag hade lust att gå modell för henne i hennes projektarbete på modevisningen i vår. Och det ville jag ju.
Så nu måste alla som läser det här komma och kolla på modevisningen i maj, onsdagen innan kristi himmelfärds. Mycket braaa, mycket braaaa.

Det var allt för dennagången, au revoir!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0