And I'll never love you, there's just too much I owe you

Dagen har flutit bort i nonsens; fika, lunch och flätor.
Mina plättar är killing måste jag säga, inte för ljusa och inte för mörka, och s med grädde coh hallon så är varje plättälskares önskan uppfylld och uppäten på tre sekunder. För övrigt kommer min kost när jag flyttar hemifrån bestå av plättar, yoghurt/fil och flingor, grova mackor med ost och spagetti och köttfärssås. Självklart inte allt på en gång utan sådär lite utspritt. Möjligtvis att jag kanske varierar mig med att grilla ibland för det är jag kickass på också.
Sen flätade jag små, små flätor på mamma, precis sådär som jag alltid önskade att jag fick ha håret när jag var liten. Det är väl tur för mig att mamma kan agera hårdocka åt mig ibland när jag får tokiga frisyrinfall som jag vill prova. Sen flätade jag Jullan som den wannabe-gangstah hon egentligen är, till allmän beskådning nedan:


Kommentarer
Postat av: jenny

hehe, flätorna var fina :p

vad många inlägg du skrivit som jag inte sett förresten!

2009-07-06 @ 16:59:13
URL: http://morningpaperdirt.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0