HJÄLP!

Jag måste verkligen ta mig i kragen och börja med att sy upp toiller till mina projektarbetesklänningar. Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska göra förutom att det blir svart.
Det genomgående för ögat är svart. Den lilla svarta är min idé men jag kan inte bara ha "Hur kan jag skapa en kollektion med den lilla svarta?" som frågeställning utan det måste vara något i stil med "Hur kan jag skapa en helsvart kollektion med inspiration från skalbaggar i Sverige?".
Det jag känner att jag vill göra, men inte kan välja mellan är följande tre...

Hur kan jag skapa en helsvart kollektion med inspiration från
1.
Tropiska fiskar
2. Olika designers från olika världsdelar
3. Olika designers

Så jag skulle bli jätteglad om ni kunde hjälpa mig att bestämma mig, ty jag har sådan beslutsångest.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Va fin du har gjort din design/layout

2009-07-09 @ 19:32:47
Postat av: jenny

jag säger som jonna, designen var fin :)

och jag tycker det hade varit roligast ifall du valde fiskarna, men om det blir för svårt så ta då vilken som helst av designergrejerna :D

2009-07-10 @ 14:45:07

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0