Ordning och reda

Jag började städa mitt rum idag men kom av mig någonstans innan jag hann börja ordentligt. Jag tog istället fram mina örhängen som jag ville greda ut och sätta ihop i par. Annars ligger de bara på en hylla huller om buller tillsammans med tusen armband och halsband och ringar och hårklämmor och man får alltid leta efter det ena örhänget för att få ett helt par.
Så jag tog tag i det lilla projetet och hittade två par som hade varit borta och ytterligare två som jag inte visste att jag hade. såhär såg det ut när jag hade parat ihop alla som jag hittade.



Sen insåg jag att det vore rätt smart att ha små påsar (som såna man får från Pilgrim när man köper smycken) att sortera upp allt i när jag väl köper en ny bokhylla och tar in bordet som jag har målat och skaffar en snygg spegel. För det är vad jag har tänkt göra minsann. Kasta ut mitt huvva-fula vitrinskåp och in med en ny liten smalare Bilyhylla.Tyvärr så lär jag nog aldrig hitta en fin spegel.
I alla fall så har jag en massa organza kvar från ett misslyckat syprojekt som jag gjorde förra vintern, så jag tog det och sydde små söta påsar att organisera upp mina smycken i.
Resultat:


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0