And it was all just like blablablablablaaa...

Jag har blivit besatt av att skriva frenetiskt på twitter och det är lite mobbat.
Och jag är nöjd för jag har skickat in min religionsfördjupning, packat min ryggsäck och gjort mig i ordning. Plus att jag får åka med pappa till skolan. Det är hurra-bra.
Ikväll ska jag på Luleå Basket men jag måste erkänna att jag inte är alltför pepp på det, no offence Luleå, men ni har helt tappat formen inför slutspelet. Jag tror att ni kommer förlora ikväll.

Sen är ju vår basketsäsong över i princip. I alla fall seriespelet.
Vi kom tvåa och jag måste bara passa på att säga att jag är jättestolt över alla i laget för att vi ändå har tagit oss till en andraplats. Tre förlorade matcher på hela säsongen är inte småpotatis. Särskilt med tanke på att vi aldrig har varit bra förut.
Nu är det bara att ladda upp inför DM om två helger vilket ska bli jätteroligt. Och sen är det LLA Liga och avslutningsvis ett roligt avslut på säsongen i och med Göteborgs Basketball Festival 21-24 maj.
Jaja, nu måste jag åka till skolan, adjö.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0