Searching for owls

Det är konstigt att bli insnöad på saker.
Vissa blir insnöade på sport, andra på mode, andra på band, andra på mat, jag ni fattar grejen. Jag blir ofta insnöad på saker, saker som ska hända, saker som jag VILL ska hända, saker som jag inte vill ska hända, och så bara små konstiga saker som egentligen inte alls har någon betydelse.
Som pingviner (i och för sig så villja väldigt gärna hjälpa pingvinerna att överleva och inte utrotas) eller pelargoner.
Som man säkert har kunnat lista ut så är jag insnöad på något fånigt just nu också.
Och det är ju sant. Ända sen Lisa berättade att hon vart irriterad på en uggla som hade varit på deras gård har jag velat se en, för jag har aldrig sett en endaste ugglapuggla i hela mitt liv.Så nu tänker jag bara in ugglor i allt jag gör, och det hjälper ju inte heller att gerr Gustaf Norén har skrivi den underbara låten Searching for owls, som i och för sig inte handlar om ugglor, men ändå.
Så jag kan bjuda på den här ugglan som jag har gjort, en berguv.



Ho-hooo...


Kommentarer
Postat av: jenny

Din uggla är så fin :)

Alltså jag kan inte låta bli att hoppas att du inte kommer att se någon uggla! xD Förlåt, haha.

2009-03-18 @ 16:54:03
URL: http://morningpaperdirt.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi satt inte och pratade, jag skickade screenshotet till honom eftersom att han inte orkade komma och titta på den :P

2009-03-19 @ 16:25:48

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0