Det har ju blivit lite av en statusgrej att ha mycket att göra...

Idag är det jättefint väder ute och jag vägrar sitta på altan med mamma och pappa.
Så jag sitter inne och fryser istället.
Jag har hunnit med att hasta ihop en lista med argument till svenskan och även hunnit äta och sköta om mina blommor. Mina pelargoner blommar för kung och fosterland och mina penséer har börjat sticka upp huvudet lite blygt. Det är en hel armé av egensådda penséer, jag tror det är 85 såformar med minst fem frön i varje, så det kommer blomma utav bara bortbindarns kallingar.
I alla all så har jag tänkt hinna med att fara ut och springa med Jenny, duscha, vara med Jonna eventuellt, göra klart mina muffins genom att dekorera dem med frosting och strössel och slutligen avluta kvällen med en smärre tjejkväll hemma hos Jenny med massa pizza och flera ton av kakor.



Nä, nu är det frostingtime!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0