Fel brallor?

Idag har jag hunnit med en massa saker minsann.
Sytt ett par shorts som ska användas på modevisningen om sjutton dagar (nästan klara, linningen ides jag inte göra idag), sytt om ett par jeans, spelat match, gjort mig redo för beachen (haha, Pontusbadet), skött om mitt hår ordentligt med en inpackning och påtat på med mina penséer.
Jag känner mig helt slut i koppen och nöjd. Varför vet jag inte, men vissa dagar känner man sig bara nöjd. Nöjd över vad man har gjort, nöjd över något man fått veta, nöjd över något någon annan har gjort eller så är man bara löjligt nöjd för ingenting. Som jag är idag.
Här är förresten resultatet av de omsydda jeansen. Strunta i dammsugaren, Jullan och hennes madrass.


Kommentarer
Postat av: jenny

som sagt; the brallz are very nice! :)

2009-05-03 @ 20:22:25
URL: http://morningpaperdirt.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0