Kalas

Igår hade jag kalas för att fira att jag blivit vuxen. Eller i alla fall lagom vuxen för att få rösta, jag vet väl inte hur det är med att inte bete sig barnsligt och så...
I alla fall så var det roligt att alla kunde komma, om även så bara ett tag. Det fikades mackor så det bara flög smulor, påläggen tog slut och det utbröt nästan krig runt bordet när det inte fanns någon skinka kvar. Men eftersom mina vänner är så bra hade de ju förstås med sig presenter, eller inte alla, men de lovade att ge mig några. Riktigt bra presenter faktiskt. Annars hade de inte fått komma in.
Av min kära Jonix fick jag en sönderklippt T-shirt att ha på min spetsbody och två par exellenta armband som hon hade pysslat ihop själv. De hade underbara berlocker i form av nycklar, fiskar, pingviner och ugglor.
Av jennypaj fick jag en bok som jag ville ha, den handlar egentligen inte om någonting utan berättar snarast om vad som är svenskt. Sen fick jag även ett par killing örhängen som var mörkt ametistlila och fina.
Av resten av packet fick jag ingenting, men de bedyrade att presenterna skulle ramla in alldeles snart och att jag inte skulle vara orolig. Men lika glad för det är jag.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0