Arbetslös

Igår var jag riktigt duktig och effektiv faktiskt.
Jag kollade upp vad det skulle kosta att resa och hälsa på Linis i Tysklandet och åkte in till Boden och preliminärbokade en resa, idag kollade jag åter igen vad det skulle kosta ohc kom fram till en resplan som var 700 kr billigare, då måste jag dock boka den via internet, men det tycker jag är värt det. Helt klart.
Sen handlade jag mat och var allmänt vuxen när jag skickade tillbaka en grej från H&M samt gick in på Arbetsförmedlingen och började ordna upp mitt liv. Idag borde jag gå över till min  farmor och tvätta fönster eftersom jag har lovat det men jag är lite för lat och har dåligt samvete för det. Jag ska bara vänta på att klockan ska bli ett så jag kan ringa till någon på fritidsförvaltningen i Luleå så jag kan kolla upp ifall vi kan träna i hall ikväll eller inte. Det är mycket sånt här när man är vuxen och ska ta hand om sitt lag. Jobbigt.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0