Som att vara en tomtenisse, fast inte

Carin på mitt jobb ska sluta ohc börja jobba i Luleå istället så jag och Linnea får dela på hennes tider istället, det är chill så in i fullokorn!
För övrigt så ska min dag imorgon innehålla många, många saker minsann. Jag ska hinna med att träna för första gången på väldigt länge, och ska därför börja lite mjukt med bara styrkeövningar här hemma, jag har ju mina fina hantlar som jag fick i födelsedagspresent. Sen ska jag skjutsa farfar till Luleå, gå på företagsmässan, svänga förbi på Indiska med nå grejer som ska bytas, lämna en skiva till Klara, kolla upp lite om nå mönster på min gamla skola, skjutsa hem farfar och hämta farmor istället och skjutsa henne till Boden och sedan hem igen. Efter det ska jag förhoppningavis hinna med att måla om en uggla och städa lite innan Tobbe kommer.
Så det är en del som ska göras... Det kan bli kul, att få göra något som omväxling.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0