Jag har vart vilsen, Lisa

Allt har gått helt åt skogen

Jag är på ett ohyggligt partyhumör men kan inte få utlopp för det annat genom att bygga mig en liten spotifyplaylist att peppa lite med.
Jag känner mig väldigt nöjd idag för jag har shoppat en massa saker minsann!

En lista! Eventuella bilder kan ni fetglömma!

  • Blå/vit/svartrutig blus från Åhléns
  • Schnygga svarta jeansleggings med "skinninfällningar" från Åhléns
  • Sjukt mysig, grå hood från H&M
  • Tight, grönturkos klänning från H&M
  • Grå, lång, finstickad väst från H&M
  • Finfin, mörklila tubhalsduk från H&M
  • Chockrosa överdragsjacka från Intersport
  • Matchande löparleggings från Intersport
  • Dolce Gabbana L'Imperatrice

Det känns väl onödigt att bränna pengar nu innan jag ska till Tysklandet? Men jag säger bara såhär, DET ÄR VÄRT DET!


Kommentarer
Postat av: jonix

menåååh jag vill också shoppa, min kära mor håller på att bli galen på mig ty jag pratar bara om allt jag vill köpa hela tiden. Lät som en hel del fina grejer det där

2010-09-21 @ 08:40:40

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0