Saker att göra, har gjort och ska göra

Nu var det länge sedan. Bilder från Tyskland ska kanske uppladdas innan Lina kommer hem igen. Kanske.

Jag och Tobbe håller på att skaffa oss alla möjliga saker som man behöver i en lägenhet och vi har insett hur jäkla mycket saker man faktiskt måste ha för att kunna leva ett någorlunda bekvämt liv, som typ durkslag, rullgardin, strykjärn, knivvässare och rivjärn bland annat. Jag tycker att det är jätteroligt att planera vad vi ska köpa och vad vi ska ha allting men på något sätt så kan inte Tobbe se det roliga i detta nöje. Helt otroligt!

Vi var i stugan i helgen och min pojkvän fick sina första pimpelfiskar någonsin, han var stolt. Eller kanske inte jättestolt när Molle kom och bar en massa abborrar till honom som alla andra hade fiskat upp. Det var som att Mr Moll, eller Murder som han föredrar att kalla sig numera, förstod att Tobbe inte var någon storpimplare och ville hjälpa honom på traven.

Nu börjar det kännas lättare med skolan, nu blir det glesare och glesare mellan lektionerna i några veckor åtminstone, men vad jag inte riktigt har tagit in ännu är att vi har en tenta om sex veckor samt tre stora inlämningsuppgifter samma vecka. Plus en inlämningsuppgift som ska in första maj. Men jag kommer nog klara det, jag klarar väl det mesta tänker jag.

Det var en liten update om mitt liv de senaste veckorna, nu ska jag satsa på att bli klar med Jonnas studentklänning, med flytten och med allt skolarbete. Men först ska jag njuta av en god natts sömn.



Just ja, jag har blivit mörkblond och skaffat lugg för de som missat detta inslag.

Kommentarer
Postat av: Minna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-13 @ 02:37:41
URL: http://djurförsäkring.net

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0