"I like my hat!"

Just nu är mitt huvud fullt av mosighet av dagens pluggande. Nu tar jag en välbehövlig paus och gör ingenting.
Som sagt ska jag och Tobbe flytta ihop till sommaren och därför sitter jag varenda dag och jagar lägenheter men det går inte så bra för oss på den fronten, vi hittar inga lägenheter som vi vill ha. Än!
Bara tanken på att köpa något roligt (typ kläder eller skor) gör mig spyfärdig. Det stör mig för jag gillar ju sånt, det som är positivt är att pengarna hamnar på hög istället och skall nog spenderas någon annanstans än i Sverige. By the way, jag gillar den nya kategorin på bloggen. Den skall minsann tas med en nypa salt, men jag gillar den.

Nu ids jag inte mer, adjö.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0