I'm on the right track, baby

Nu har katten flyttat hem till en vän till familjen som ägde den och Tobbe har kommit hem igen. Jag är rätt så nöjd. Nu ska jag bara göra klart en massa syprojekt! Detta är listan på planerade men inte fullgjorda syprojekt:

  • Ett mönster till en kappa till en kvinna här i Boden
  • En kappa till mig själv
  • Två totes
  • Fyra par leggings
  • Tre kjolar
  • En skjorta
  • En body

Men sen får det jäklart vara nog!

Var by the way och bodypumpade idag, det var skönt. Mycket skönt. Jag tycker om att tävla och när jag inte har basket att tävla i tävlar jag i allt möjligt annat. Att lyfta tyngst vikter av alla i salen, hinna först till kassan, slippa kliva upp först och liknande saker.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0